fredag 11 september 2009

Äntligen nåt som funkar!

Hej på er!
Mitt bloggande går inte så där jättebra...
Jag är på jobb igen, och när jag satt hos agenten i London skulle jag starta upp min lilla Sony Vaio, ville den inte.
Jag har förmodligen fått ett virus som blockerar antivirusprogrammet eller så fattas det drivrutiner, mitt Windows Vista startar inte.
Ombord har en av killarna lånat ut sin Linuxskiva och därigenom får jag intenet, men mina foton och dokumet kommer jag inte åt, trist.
Min blogg innehåller ju mer bilder än text så vi får se var detta leder.

Jag skall skriva om nåt jättetrist nu.
Men vet att ganska många mer än jag har det...
Och nu har jag hittat en superbra salva mot...

Håll i er!

HERPES.
Den finns i liten tub och funkar riktigt bra.
Jag har provat allt på den svenska markanden och en del från den amerikanska men inget har hjälp mig tidigare.
Problemet är att den finns, mig veterligen, bara att köpa i Ungern.
Men Yvonne skall dit snart!
Den kostar inte många kronor så om du vill ha en tub av mirakelsalvan så maila mig!
yekstrom@hotmail.com
Jag har munherpes för er som inte träffat mig (alla andra vet det) men den funkar tydligen även på den andra formen av herpes ...har jag hört :)

Jag har blivit sååå mycket bättre sen jag började ta broccolitabletterna men nu skall det hamstras salva!

Inga kommentarer: