fredag 12 juni 2009

Solnedgång i Themsen

Hej.
Som ni märker så är inte mitt bloggintresse lika stort som tidigare.
Men jag plåtar fortfarande massa onödiga och nödiga ting och händelser som kommer i min väg.
Just nu ligger vi på redden i Themsen, planerinen ser ut som om vi ligger här ett par dagar till. Strålande väder.
Idag har vi haft en mycket händelserik övning, men det berättar jag om när jag fått lånat en usb-kabel så jag kan lägga in några biler.
Jag kan däremot berätta att jag gjort mitt första box-pass ikväll. Vi har en ny elev ombord, Pelle. Vi körde "skiten" ur oss ute på deck!
Ursäkta uttrycket, men det var ungefär så det kändes.
Och så satt jag ute och solade på min rast mitt på dagen, en hel timma.
Underbart härligt.
Jag måste göra det till en vana, att vara ute mer.
Den rasten brukar vara min spikmatterast, var skall jag få in den nu?

Dessa blommor påminner mig om farmor och farfars backe. På ena sidan växte såndana här blommor. Saknar!


Kvällen innan jag skulle åka på jobb så var jag nere och hälsade på killarna på Scandica, nice.
Dom har legat i Fjällbacka några dag.

Sen vara jag och pallade rabarber att ta med ombord.
Nätet är så kasst ikväll så jag får visa fler bilder en annan dag.
So long!

Inga kommentarer: