onsdag 19 maj 2010

Vann



Idag har jag varit på Vann
Riktigt lyxat mig.
Vi började vid halv nio med ett stor frukostbuffé. Där sabbade jag min diet...
Lax, sill, ostar, ägg & bacon, goda mackor, juice och kaffe.
Allt fanns! Och jag lovar jag fick nog med det mesta på min tallrik.
Sen hade vi ungefär tre timmar med ångbastu och torrbastu, pooler som Blompoolen, Ispoolen, Himmelspoolen och Djävulens gryta.
Peeling, fotinpackning, ansiktsmask, hår inpackning olika oljor att smörja in sig i...
Helt underbart.

När vi var lagom möra i kroppen och ganska skrynkliga (av allt vatten alltså) så stod en härlig lunchbuffé framdukad, bara att ta för sig.



Behöver jag säga att jag somnade i bilen hem...?

2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Vad härligt det där lät!

Morbror Bengt sa...

Bra om det inte var du som körde.