onsdag 3 september 2008

Danceshow

Underbart!
Jo, när jag kom ner till gymet för en timma sen var Edvardo redan där nere. Han är alltid tidigare, vi har lite olika tider. Men han hade väntat otåligt förstod jag.
För han trippade liksom på tårna och det första han frågade var om jag hade the camera with me?
Nope.
Lite besvikelse såg jag, men han hade nåt han ville visa mig.
Han pekade var jag skulle ställa mig och så skrattade han lite blygsamt.
-I love to dance and I have a danceshow for you.
Han bytte låt på stereon och började dansa!!!
Jag försökte vara allvarlig men skrattade gott och dansade med.
Vilken överraskning!
Han är ju bara helt underbar!
Han skall lämna båten under min ledighet och sedan inte komma tillbaks.
Synd för det är en duktig kille och aktiv. En kille så får oss att skratta ombord.
Denna båten skall bli helsvensk, alltså endast svenk besättning.
Skönt för mig som don´t like talk English, men jag kommer nog att sakna Phillippinarna lite.

Nästa gång vi gymar ihop skall jag ta med mig kameran!

Nu blir det en dusch och sen soffan, täcket och "Monstret".

Inga kommentarer: