tisdag 4 augusti 2009

Hattfest 2009

Inte varje år men nästan ordnas det en hattfest i sällskapet.
Iår var det Eva-Lotta som stod med kalaset.
Vi var ett gäng på 12-14 tjejer, några nya ansikte för mig. Kul!

Jag i min stråhatt.


Agneta och Lisa-Marie i hennes underbara sydväst!


PV i Mexicanhat.


Nettan och Anna skulle posera i sina fina blusar, men dom verkar heller vilja visa det dom har på insidan!


Caroline och Anna-panna igen!


Bella, Penk, Nettan, Gregart och Carro.


För övrigt är det en mycket lugn sommar.
Regnet gör att jag går ner i varv, kanske lite för mycket.
Jag blir trött och lusten att aktivera mig försvinner mer och mer.
Imorse tvingade jag min kropp ur sängen redan vid kvart över 8.
Jag måste få ordning på dygnsrytmen igen.
Gympan på Badholmen blev inställd, så vi var på gymet och körde BODYATTACK istället.
Massa människor! Var får dom sin energi ifrån?
Alla såg oförskämt pigga och alerta ut, utom jag.
Men nu ligger jag på soffan, nyduschad, nyäten med en stor kopp kaffe och mycket nöjd med mig själv. Tror jag skall gå dit imorgon också.

Inga kommentarer: