tisdag 4 augusti 2009

Lite fint väder

...har det faktiskt varit.
Typ tre dagar har det varit uppehåll sen jag kom hem, och dom dagarna har jag varit på havet!
Första gången badade jag ju.
Andra gången hamnade vi på Vassholen, där blåste det kallt från alla håll. Så det blev att ligga under filten och mysa. Det bästa med att åka ut på sjön är såklart luften och friheten man känner, men det näst bästa är maten!
Matsäcken är så viktig. Jag har alltid med mig grillen och denna gång hade syster med sig kött och grönskaer. Vilken lyx!

Här ligger min Gunborg och guppar.




Vi hittade inte lä, men ett ställe som dt blåste liiite mindre på. Och efter att jag slitit ut mina tummar på en dålig tändare så fick Nettan fyr på gillen.
Att hon alltid skall ha sån tur och försöka just när vinden lägger sig i några sekunder...


Men maten blev utsökt och vi var helnöjda med dagen!

Inga kommentarer: