söndag 2 januari 2011

Simona Ahrnstedt

Överenskommelser är titeln på min senast lästa bok.
Härligt att läsa om 1800-talets Stockholm med operan, slott, baler och vackra klänningar.
Detta är en ren kärleksroman.
Massa olycka, åtrå, saknad, förtvivlan, hämnd och KÄRLEK.
Klart läsvärd!


Detta är Simonas debutroman.
Grattis kan jag bara säga, för skriver du en till så finns chansen att jag köper den.
Ahrnstedt är leg. psykolog från vår huvudstad.

Jag längtar sååå efter att få klä mig i en riktigt vacker klänning, ta på mig höga klackar, göra en håruppsättning och gå på en stor fin fest.
Jag vill ha tiara med massa stenar, ett vacker halsband och en liten handväska.

Till saken hör att jag är mitt uppe i serien "Desperata hemmafruar", kanske har nåt med det att göra också...

Inga kommentarer: