tisdag 4 augusti 2009

Tisdag som jag vill ha tisdagar

Vilken härlig dag jag haft idag!
Aktiviteter hela dagen. Precis som jag vill ha det!
Vid lunch tog jag en powerwalk med Anders och avslutade med en kaffe på Centrumbryggan.
Sen direkt ner i Ilse och fixade i ordning. Jag och Lars körde bort henne till varvet, då lite jobb skall göras innan tisdag.
Middag hos Kassing, grillat, kanongott.
Men tyvärr så torskade jag på Marabou choklad med nonstop i...
Fick tryckt i mig en halv kaka på några hundradels sekunder. Inte bra.
Vi riggade oss för en tur på hojen.
Grebbestad, där vi fick se en skymt av FC Dunken och deras match mot Sportshopen/Abba.
Sen Havstednsund, ett mycket vackert och rofyllt samhälle.

Vi gick runt Spången, en nybyggd brygga längst vattnet och berget. Jättefint.










Sen drog vi vidare till Tanumstrand, Hamburgsund och sist ett varv i Fjällbacka.
Ett bra slut på en mycket bra dag!

1 kommentar:

Heléne sa...

Härliga bilder!!!