söndag 17 oktober 2010

Dramamovies

Drama, drama och drama.
Jag har fastnat i dramaträsket.
Nu ligger jag här med en näsduk och torkar tårarna var kväll.

Igår såg jag "Letters to Juliet"
En snäll rulle i underbar Italiensk miljö.
Sophie i Mamma Mia (Amanda Seyfried) spelar Sophie i denna oxå.
Filmen är ok men förutsägbar och i smörigaste laget.
Men man får en längtan till Italien!
Man får följa sökandet efter en gammal oförglömlig kärlek.



Jag var nästa säker på att det var Linda Evans från "Dynastin" men det var Vanessa Redgrave. När jag nu googlade på Evans så får jag ser en Linda som gett hela sitt utseende till botoxen och plastikkirurgen.
Tragiskt att det inte är naturligt att åldras längre.
5/10 är mitt betyg.

PS. I love you
Kärlek och tårar.
Den är fin även om det inte skulle kunna funka i verkligheten.
6/10 kanske. Mycket tårar.

The Blind side
Med Sandra Bullock.



En film jag kan rekommendera!
Denna filmen berör!
7/10 starka sju.

PS.
Loading in Brofjorden for The Thames, right now.

Inga kommentarer: