fredag 1 oktober 2010

Tre

Tre stackars humrar blev det idag.
Drog alla 28.
Eller dom 25 vi hittade...
Pappa körde och jag drog.

Dåligt fiske, det syns för det har blivit mycket glesare mellan kulorna där ute.
Några har alltså redan gett upp, eller flyttat sig ut till Väderöarna.
Vädret är ju fint så det kan vara möljigt att dom provar där.

Ingen sol sken på oss idag, men jag frös gjorde jag inte.
Joo, innan jag fick i mig kaffet så började det bli lite kyligt men då var det ett tag sen jag såg hummer också.
Hummer värmer många gånger bättre än kaffet skall ni veta.

Surra klor är bland det bästa med hummerfisket.


Kaffestunden ligger också bland highlightsen.


Nya tag tomorrow.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt och se att det inte bara var jag som fick dåligt idag. 2st på mina 14 tinor. /Daniel