måndag 30 juni 2008

NK


När jag ändå var i stan så tittade jag in på NK...
Jo, dom hade en del...
Vet inte hur jag klarat mig utan HR magiska Concealer tills nu!
Hon demonstrerade på mig och vips så vad den såld!
Tjejen var Eva-Lotta och Cattas gamla kollega från Carlbergs!
Världen är liten som vanligt!

Handlade inget på REAN fast hela stan flaggade 30-50%
Lunchade en underbar salladsbuffé och den godaste svartrotssoppa man kan tänka sig.
Var inne på Telia och tyvärr så hade dom inget abonnemang som tillgodoser mina nya behov så det var att gå in till grannen Telenor och vara otrogen!
Den 8 juli gör jag slut med Telia. Tycker egentligen inte om det men vad gör man?
Fick gjort massor av bra saker idag.
Inköp på Converse var huvudmålet idag.
Kul att komma till storstan, det var ett tagsen sist.

Inga kommentarer: