torsdag 3 september 2009

Chania Kreta Grekland

I Chanias Old town bubblar det av romantik.



Inkastarna försökte få in mig på det ena romantiska stället efter det andra.
Blev mitt svar som oftast
-Sorry, it´s to romantic for me...
Då skrattade dom!


Jag plåtade lite för ett kärlekspar och då tog dom en bild på mig, under bogavillan.








Jag var inne i stan tre kvällar varav två ensam (den tredje med en tjej från Örebro).
Då satt jag i hamnen och åt middag.
Här är det den otroligt charmernde servitören (han som helt överrasknde alltid drömt att få åka till Sverige... Och undrade var jag bodde, när jag skulle åka hem, vilket hotell... Suck man har hört det några gånger nu. Man blir inte ens smickrad längre) som fotar mig.


Oerhört vackert.


Gillart!

1 kommentar:

Robert C sa...

Chania, det var tider det. Jag var där -88 och jag gillade Kreta. Skulle absolut kunna tänka mig att åka dit igen.