torsdag 24 februari 2011

Blogga från iPhonen

Ikväll skalll jag försöka ta reda på hur man enkelt bloggar från min nya fina iPhone.
Jag har klickat och hållt på men kommer inte åt bloggen från mina bilder och inte åt bilderna från bloggen. Så jag måste fortfarande lägga över bilderna på datorn innan jag kan lägga upp dem här.
Förmodligen ett onödigt moment idag.
Jag har en resa (förhoppningsvis) framför mig och då vill jag ju lätt kunna uppdatera utan att leta upp ett internetcafé.
Nån som har bra tips på just blogga från iPhone dela med er!

Idag har vi bunkrat Vingatank från Donsö!
Där är min gamla kapten skeppare idag, han var dock inte ombord.


Jag håller på (igen) att slimma mig lite. Har gått på renkur i 12 dagar = -5kg.
Så igår åt jag mitt första mål.
Stekt spätta med remouladsås. Gud, vad gott.

Nu kör jag ett mål om dagen och två soppor.
+en halv frukostbulle på morgonen, men lite smör och ost.
Det känns inte värt att leva när man sitter mittimot en korg full med varma nybakta bröd när man inte få smaka.
Så en halva var morgon får det bli.

Och imorgon skall jag försöka motstå denna cheesecake.

Inga kommentarer: