måndag 20 juni 2011

Trattisar

Skagens redd 20 Juni 2011
Enchiladas, guuud vad det kurrar i min mage.
Men jag gör uppehåll med luncherna ett tag. I hopp om att det skall kännas bättre att ta på sig bikinin när jag kommer hem.

Nettans trattkantareller skall krydda min sås i eftermiddag.
Då det kommer att stå köttfärslimpa på bordet, och svampsås.



Detta supertankern bunkras av oss nu.
Han ser ut att vara helt supertom.


Mitt bloggande är ganska enformigt och bjuder inte på så mycket läsning nu för tiden.
Men jag har tappat inspirationen sen ett bra tag tillbaka, av olika anledningar.
Jag har vetat det men blev påmind igen igår när jag var inne och surfade runt på andras bloggar. Så fina och välskrivna.
Jag får väl hoppas jag får nya ideer igen.
Recepten på maten jag skriver om går givetvis att få, bara att maila eller lämna intresse uner kommentarer.
See you
- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: