tisdag 10 mars 2009

Enchiladas till lunch

Idag har det varit mexicanskt igen.
Chicken enchiladas.
Jag kokade min egna salsa.
Hade den, creme cheese och kyckling emellan.
Tortillas som jag sedan rullade jag ihop dem, toppade med mer salsa och riven ost.

Gratinerade i ugnen ca. 20 min. Gud så gott!
I Love Mexicanfood!
Serverade med kryddat ris, brunabönor, guacamole, hackad rödlök, sallad, jalapeno.


Detta fartyg har legat vid vår sida hela förmiddagen, tillslut passerade vi henne.
Såg inte varifrån hon var men en bulkbåt var det sa killarna.

Fick också möte med en av våra systerbåtar. Det känns lite varmt i bröstet.
Jag har några phillipinarkompisar på den, vinkade men vet inte om dom är ombord. Jag får nog skicka lite mail ikväll :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lat valdigt gott, sjalv at jag en jordgubbsshake till frukost och svamp till lunch, middag far nog bli kyckling.

Anonym sa...

Det ser gott ut,båten ni passerade heter Khudozhnik Kreynev har flagg från Vanuatu.
Morbror Bengt