onsdag 15 april 2009

Bloggtorka

Jag vet att det varit sparsamt med inlägg den sista tiden, ganska länge faktiskt.
Nu har jag blivit "tillsagd" att skärpa mig och blogga mera.
Det är ju kul att nån vill läsa det jag skriver, men imorgon åker jag på jobb och internetet ombord har varit mycket dåligt den sista tiden.
Hur skall jag klara mig då undrar jag?
Det är ju min enda länk till det "riktiga" livet.
Teven ombord funkar bara när vi ligger till kaj...
Hmm, jag skall träna massor, läsa massor, fila fötterna, måla naglarna, skriva i min blå skrivbok... Men sen då?
Jag hoppas det blir en bra törn.
Jag skall gå på i Glasgow, samma som sist.
Sen hörde jag att vi skulle lasta i Brofjorden och lossa i Gdansk, Polen.
Första gången jag är i Polen. Hoppas jag kan komma iland.
Ta hojen och cykla lite. Plåta lite.

Och när jag kommer hem nästa gång är Simon hemma!

...efter sju månader!

1 kommentar:

Johanna sa...

Tittar in lite då och då och blir alltid glad över nytt att läsa. Jag tycker att det är om dina inlägg! Så fortsätt att skriv, men gör det på den nivån du själv tycker känns ok... annars försvinner ju lusten lätt. Ha en bra tid på jobb!