lördag 25 april 2009

Internet igen!

Hej igen!
Äntligen fungerar vårt nät ombord. Det har legat nerlagd i flera veckor.
Jättetrist, men otroligt nog så efter bara någon dag så vänjde jag mig och inte tänkte på FB, blogg eller google. Mailen tänkte jag på, jag kollar ju den minst ett par ggr/dag och har en ganska stor del av mitt kommunicerande via mailen. Men det gick. Nu är jag ikapp!

Flög till Glasgow på min födelsedag... 40-årsdag!
Ja, jag skall ändra i min profil, snart.
Lossningen gick i mycket låg takt så vi blev kvar några dagar längre än vanligt.
Underbart vårväder!
Jag var iland varje kväll, promenearde, joggade, barade och plåtade.
Här är några av bilderna.

Från byssan såg detta ut att vara en båtskrot.
Jag planerade direkt ett besök, spännande!


Väl där så var det ett varv. Men med en hel del alldeles för skrotiga båtar.
Vad har han på taket? En telestolpe???


Two boys. Fint namn!


Här kan ni se vad många som låg i vattnet, en del ganska okej, en del som behöver myyyycket arbete.


Jo, här hamnade vi sen...


...och sen här. Jag och en av våra styrmän Claes.
Jag drack Guinness och på den sista baren såg fick jag blackcurrant extrakt i. Riktigt gott!

Inga kommentarer: