tisdag 19 maj 2009

Bodyattack

Ikväll har jag tränat bodyattack. Det är typ vanlig gympa men med ett ganska bra tempo.
Jag har bestämt mig för att vara mycket flitig med träningen nu och gärna konditionspass. Jag behöver bränna!
Detta är det negativa med mitt nya jobb.
Och ganska mycket negativt, att jag inte kan röra på mig som jag vill och behöver för att må bra.
Boxen som jag tycker absolut bäst om och har kört fem pass/vecka på jobbet skall jag gå ner till ett pass i veckan. På båten har vi ett rum på kanske 3x3m som vi kan boxas i. Luften där inne är inte hälsosam men det är det enda som bjuds så vad gör man?
Jag måste få resultat snart annars dööör jag! Konditionen är bra nu men vågen vill inte gå neråt. Jag står inte ut snart!!!

Imorgon bitti skall jag ut och kolla om det finns makrill.
Hörde att dom fått i Gullmarn, kanske kanske!
Dörja såklart.

Min lill-ängel tycker inte om att bli plåtad medan storkillen är mer som jag.


Denna fina bild hittade jag i kameran.
Rasmus och Tiare, april 2009.

Inga kommentarer: