söndag 18 maj 2008

Ny länk

Jag har lagt till Denise Rudbergs blogg under mina läsvärda länkar.
Denise är en författarinna som skriver mycket underhållande.
Bloggen är riktigt kul att läsa!



Jag har läst alla hennes böcker och gillar dom skarpt.
"Väninnnan" är första boken och handlar om Eva Von Dies. En sthlmtjej som lever i sus och dus.
Alla hennes böcker är fristående men människorna finns med lite här och där.
Nu väntar jag på hennes senaste "Åse" den bör nog komma ut snart.
Vill ni ha kul och lätt läsning så rekommenderar jag verkligen dessa böcker.
Böckena finns i pocket allihop.
Vi hade en Denise-feber här för några årsedan, jag tror de flesta av mina kompisar har läst dem.
Hon har även skrivit en ungdomsbok "Tillsammans", den ligger i min kundvagn på adlibris just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej kan du inte börja blogga snart igen