torsdag 29 maj 2008

Releasefest


Christian och Camilla har gjort en kokbok med smaker från Fjällbacka!
Jag har inte hunnit läst i den ännu, men jag har hunnit att se de Underbara bilder som finns i den.

Jag hann att posera lite själv även om jag försökte knäppa så mycket jag kunde.
Här ser ni Camilla och en lite förfriskad jag :)

Krama om "Sillen" hann jag göra några gånger under kvällen.

...och Martin också ;)

Sjöjungfrun av Camilla Läckberg
och
Smaker från Fjällbacka av Camilla Läckberg och Christian Hellberg.
Förlaget var mycket generösa med presenter. Jag fick båda böckerna, båda i ljudbok och Tyskungen i pocket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kul att vara med på ett sånt party. Önskar jag kunde varit där.
Det ska bli kul att läsa sjöjungfrun och njuta av sillens recept. Ha det gott!
Ktam

Onna sa...

Det var jättekul!
Själv stressläser jag nu för att få börja med Camillas nya...
Receptboken är underbar!
Kram tillbaks!