fredag 14 november 2008

Blocked

Äntligen upplåsta!
Har varit spärrade så vi inte har kommit åt masa siter i två dagar!
Panik!
Min mail, FB, blogg, DN... Internet är ju extremt viktigt för mig nu. Länken till verkligheten när man är ombord.
Lägger ut några sommarbilder, kan vara skönt att titta på när det regnar och blåser där ute.

Johan och Frank.


Fjällbackas Cafébrygga.


Fiskebäcks hamn.


Min "avskedsfest" innan jag började mitt nya jobb.

Dagarna och veckorna går här ombord, vi har varit i bla. Helsingborg, Gälve, Norrköping, Malmö och nu är vi snart i Gbg.
Snart är min tid ute, igen. Otroligt fort, men tre veckor kortare än förra törnen.
Nu skall jag hem och vinka av Simon som skall ut på Äventyr!
...och köra en kraftig detox-kur med GI-diet i tät följd. ¨
Att man aldrig lär sig?!

Inga kommentarer: