lördag 21 februari 2009

3rd prize!

Health Campaign.
Jag har fått pris!
Tredje pris för jag är den som tränat tredjen mest i hela rederiet!
Vid årsskliftet så lämnade vi in en rapport på hur mycket vi tränat under året. Jag har ju bara varit anställd sen 19 juli och jag var helt ärlig när jag kryssade i mina pass. Jag kunde ju ändå inte vinna med dygat fem månaders träning.
Så fick jag helt överraskande pris!
500 spänn!
Första pris var 15000:-
andra 5000:- och tredje 500:-
Vår båt tog hem andra och tredje, klart bra!


Denna fina har jag stolt hängt upp i byssan!
jag bjuder in en efter en för att kolla.

Vi är fortfarande påväg från Glasgow, är i Brofjorden imorgon bitti för att lasta till ARA.
Ikväll har jág bjudit in till "singstar"!
Och så har jag gjort nege...
-Nej, chokladbollar att bjuda på.
Nej, wienerbröd kallar vi dom förresten.
Lite lördagsgodis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!