tisdag 3 februari 2009

Santa Rosa Valley


Idag har jag och Irene varit ute och ridit.
Irene, en tjej som bor har men ar fran Sthlm.
Jag larde kanna forra gangen jag var har i Californien.
Jag mailade henne redan innan jag kom hit for att hora om vi kunde rida tillsammans. Idag blev det verklighet!
Det var nog den vackraste ritt jag nagonsin har gjort!

Sa har ser omgivningen ut. Magiskt!


Mina bilder sitter i kameran...
Vi lanade Cowboyen Bobs hastar, Lady och Clint.
Jag red Clint, en jattefin hast.
Vi riggade forst, Bob hjalpte mig sa allt blev i sin ordning, ryktade och sadlade.
Ridturen tog nastan tva timmar, vi red mellan kullarna, pa stigar, over vattendrag, forbi palmodlingar, stora kaktusar! och hastfarmar.

Jag hade med kanelbullar till Bob som tack och det var populart vill jag lova!
Jaa, jag kan inte saga nat annat an detta var en helt fantastisk upplevelse!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser verkligen helt fantastiskt ut. Att uppleva detta ridande måste vara nåt i hästväg..

Anonym sa...

Jag blir så avundsjuk!! Måste ha varit helt fantastiskt!
Du verkar ha det super där borta, hälsa hela familjen!
/Marie K