torsdag 26 februari 2009

San Diego

Jag var i San Diego och besökte Joyce och Dwayne över en helg.
Här är lite bilder från Old town i San Diego.



Lite konstigt med en old town som inte är mer än några hundra år.
Här Joyce, jag, The Princess och mamma.


Staden var mexikansk för inte allt för längesedan (150 år) så vi åt såklart mexicanskt, igen!
Titta vilken underbart vacker skylt.


Mamma tog en margarita som var jättegod (smakade såklart)
En riktig Maggarita består av tequila, Cointreau, is och pressad lime och serveras i ett saltkantat glas. Just en sån fick hon.


Nu startar motorerna upp känner jag. Befinner mig vid Themsens mynning nånstans.
Snart dags att lätta ankar och gå in till kaj.
Jag hade planerat att gå iland, men nu funkar nog inte det.
Vi har sex timmars lots, så om vi går vid 16 så är vi inte inne förrän sent ikväll och förmodligen lämnat kaj imorgon innan jag jobbat klart...
Ändrade planer hela tiden, så är det till sjöss.

Inga kommentarer: