söndag 20 december 2009

Södersjukhuset

Jag hamnade här istället för att komma hem.
Magknip och feber gjorde att jag behövde uppsöka läkare.
Idag känner jag mig bättre även om jag inte är bra.
Illamående och ont i magen nästan hela tiden.
Dom har tagit massa prover men inget som visat något än.
Fler provsvar kommer imorgon och på tisdag.

Det har snöat stora snöflingor hela dagen. När jag satt mig i fönstret så fick jag se att några höll på att borsta ren en helikopter från all snö, intressant.
Klicka på bilden så ser ni.


Här startar den upp...


Och drar den iväg.


Jag ligger på ett enrum så jag har det ganska bra med teve på rummet och ingen att slåss om fjärrkontrollen med ;)
Varför luktar allt så konstigt på sjukhus?
Till och med jag luktar ju metallica.
Dags för en dusch, och idag är jag nog såpass pigg att jag kan öppna väskan och leta fram lite god bodylotion.

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig.. Hoppas att du hinner hem till jul.. kram Nicco