fredag 16 april 2010

16 april

Idag har vi haft övning ombord.
Jag "låtsades" spola vatten på pipelinen (tror jag den heter) som är den långa tunneln där man kan gå in i tankarna, det brann iallafall där inne. Jag är inte så bra på dessa områden och vad dom heter...
Men jag är bra på att göra som dom säger!




Vi provade överlevnadsdräkterna och körde mobila båten.


Och där hade jag en avgörande roll!
Jag körde nämnligen kranen.

Are you ready guys?


Först upp, upp, upp.
Sen ut, ut ,ut.
Sen ner, ner ner.


Det gäller att hålla tungan rätt i mun.


Killarna tog några varv och sen hissade jag upp dom igen.
Skitkul!


Sen blev det tårta, seger i skitgubbe, god mat, lite sol på deck och så avslutades kvällen med lite Wii.
Nice day!

2 kommentarer:

Morbror Bengt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Morbror Bengt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.