tisdag 27 januari 2009

LA Workout

Idag har jag signat mig for de tva sista veckorna.
Tog cyckel ner till gymet som ligger alldeles vid Albertsons, mataffaren.
$35 for tva veckor, det maste jag saga var ett bra pris, knappt 300 kr.
Men idag kom jag forsent for att ta nan class.
Passen borjar 5:30 och haller pa fram till 12:00 sen ar det paus fram till 16:30
Men jag crosstrainade 30 min och forbrukade 269 Kcal enligt maskinens utrakning.
Sen gjorde jag tre styrkemaskiner och avslutade med 10 minuter CT igen.
Gymmet ar sa coool!
Det ar stort och oppet. Massor att titta pa medans du tranar.
Varje lopband, trappmaskin, crosstrainer har varin egen teve!!!
Med massor av kanaler.
Det ar bara att plugga i sina lurar och borja zappa.
Jag tittade pa Bonnie Hunt show. Tiden gick hur fort som helst!
Jag hade sagt att jag inte skulle vara hemifran sa lange, annars hade jag kunnat stanna pa gymmet i flera timmar.
Imorgon skall jag ta tva classer pa rad.
Forst 20/20/20 min "gamla" instruktor, sen Gentle Yoga med Mary A.
20/20/20: A class that gives you the best of three workouts: low impact aerobics for cardio, weighets for muscles conditioning, and abdominal work with stretches.
Gentle Yoga: practice of the mind/body fundamentals of Yoga for the beginner and those needing a gentler Yoga workout.
Harligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som nåt helt annat än gymmen här hemma. Njut av semestern