lördag 17 januari 2009

Karl Peter Rasmus 18 år

Nu är väskorna packade, passet, biljetten, ipoden, plånkan och min bok nedstoppad min min nya fina Mulberry-väska :)
Det är en otrolig lätt packning denna gången.
Ena väskan är det presenter i och den andra är knappt halvfull.
Det skall bli så roligt att få träffa min lilla systerdotter för första gången.
Äntligen fick vi en tjej i familjen igen.
Killarna har haft majoritet sen alldeles för länge nu.
Men vi kommer oss! Kämpar för jämlikeheten!
Jo, vi är ganska starka tjejer så vi klarar oss bra ändå :)

Har haft två och etthalvt dygn hemma. Så skönt.
Även om det bara blir bättre och bättre ombord så blir det skönare och skönare att komma hem.
Hunnit med mycket dessa dagar tycker jag.
Body pumpat så jag har träningsvärk i varenda muskel i hela kroppen :/
Badat i havet. Fick knacka hål i isen för att komma i.
Kallt med kicken slår allt!
Fest igår.
Massa goda vänner över en bit mat och alldeles för mycket vin på Lilla Berith.
Och idag har jag varit och gratulerat min Rasmus som fyller 18 år idag!
Jag fattar ingenting!
Hade en mysig stund jag, Alex, Rasse och Tiare.

Vi åt gott på Thai Palace.
Det är svårt att acceptera att mina barn är vuxna.
Jag tror jag måste börja tänka om.
Jag vill fortfarande gosa och gulla, (helst ha dom i knät) när vi ses.
Jag skall ta mig en funderare på var jag kan få utlopp för detta så jag slipper plåga mina söner?! Det är hunden som saknas, men det funkar ju inte med mitt jobb som jag har idag.
Hmm.

En kompis till mig, Denise, har börjat blogga.
Ni som vill, varsigoda!

Inga kommentarer: