torsdag 4 mars 2010

Havsistur imorgon!

När ni ser dessa bilder så kanske ni förstår hur sugen jag är på att beträda isen.
Ta med matsäck och ge mig ut.
Var nere i hamnen idag och killarna där nere sa att jag lätt kan gå ut till Valö och runt om här.
Jag har lovat att inte gå ut själv och det är nog ganska smart.





Men imorgon klockan ett skall jag och "Lill-Ulf" gå.
Är det nån som vill hänga med så gärna!
Bara att höra av sig eller att komma bort till sjöboden vid den tiden.
Medtag matsäck och gärna isdubbar. Själv har jag inga... Och inte Järnboden heller. Har beställt av brorsan som är i Malmö men han fick se om han hann.

Nu blir det att skala räka, skall ha middag ikväll, för nära och kära.

1 kommentar:

Åsa Hellberg sa...

Å vad fint det ser ut!!!

Kram och ha en skön promenix till Valö.

Kram åsa