måndag 1 mars 2010

Isbjörn i hamnen

Lite färska Fjällbackabilder.

I lördags.
Lavinfara!

Hyrsevärden har satt ett helt möblemang utanför min port och halvägs ut igatan. Varning för snöras. Jojo, igår när jag gick ut så kom ett helt chok med snö från taket. Men jag klarade mig, tack och lov. Snön håller på att lämna oss nu. Sakta töar den bort.

Jag tog en promenad i eftermiddag, längst vattnet och upp vid min gamla skola. Om jag inte minns helt fel så är det Kalle Pix som har gjort dessa båtarna. Den ger mig barndomsminnen.


Väglaget är sådär...


Vi har fått en björn nere i hamnen.


Måste bara lägga in en bild på mina fina tulpaner jag fick i fredags av mina grannar uppepå.
Underbart vackra!


Skönt att vara hemma igen.

1 kommentar:

Viking memory sa...

VÅÅÅR! :D
Välkommen tillbaks ifrån havet