söndag 14 februari 2010

Comments

Åh, vad det är roligt med kommentarer!
Tack!
Håkan, du måste sakna mig i massor. Vårt eviga gnabb om allt.
Om inte du hade suttit och trånat efter Rafaela hela rastena så kanske du hade hört vad jag sa. Fast jag inte hade några nylonstrumpor heller...
Sony Ericsson är outstanding, och nu så har jag värvat en till den cluben.

Länge Leve Ericsson!


Kul att nåt annat än Pytt i panna kan locka, kanske jag får bjuda dig på lite torsk när jag kommer hem.
Vägen till mannens hjärta skall visst gå genom magen, vad det nån som sa.
Men då får du lova göra dina sit ups varje morgon...
Håkan är en fd. arbetskamrat till mig. Numera endast och bara min "välmående" och superläckra granne.
Viking funderar på att köpa en sony ericsson, same like me.
Han är en av mina nya läsare.
Här kan ni läsa Vikings blogg, en gammal sjöman faktiskt.

Inga kommentarer: