lördag 13 februari 2010

Skidtävling

Detta skall bli nice!


Guuud så roligt! Men jag har inga gamla skidor, nån som har?
Pjäxor kan jag ju använda mina.
Dessa fester och tävlingar är verkligen roliga.
Alltid bra uppslutning. Häng på!

Hörde att dom nu går på skidor runt valö och kalvö.
Inte utan att man längtar hem lite...

Viking, min nya mobiltelefon heter såklart Sony Ericsson, som alltid.
Men denna gång är modellern C901. C står för cybershot/camera, 5,0 megapixlel.
Känns som om jag kommer bli riktigt nöjd med den.

Vill också säga att ilskan har gått över.
Nu är det lugnt igen :)

3 kommentarer:

Viking memory sa...

Okay :D
Själv har jag en SE 810i, 3.2 MP.
men skal bytta. Så da blir d nok samma typ som du har :-) Tog riktga bra bilder!

http://vikingmemory.blogspot.com/

Håkan T sa...

Sony Ericsson...Vem är det? Allvarlig Yvonne, vi har pratat om detta förut. Det finns bara ett alternativ och det är Nokia :-)

Åsa Hellberg sa...

Japp, det racet hade jag gärna varit med i:)