fredag 17 oktober 2008

Grease är ordet

Ligger hemma och är megaförkyld :(
Men jag kurerar mig för fullt med ingefära, citron, grönt te, enchinecea, näsdroppar, alvedon och dvds. Imorgon så måste jag vara pigg igen!
Idag har jag avverkat "Underbara älskade" med Mikael Nyqvist. Jag gillade filmen, ganska oväntat faktiskt. Detta brukar inte vara min typ av film. Men ack vad jag misstog mig.
En mycket fin film och sorg och relationon mellan far och son.
Jag har läst lite ur Marklunds "Livstid" (jättebra) men somnade till. Vaknade och satte på Grease!
Nu är jag mycket piggare!

Grease - Funny home videos are a click away
Det är en underbar film. Jag blir alltid glad när jag ser den!
Kärlek, bra musik, dans, coola killar ;) och Travolta.
Kan det bli så mycket bättre?!

Nu skall jag rigga mig för jag måste ut och plocka äpplen till desserten imorgon!

Inga kommentarer: