söndag 19 oktober 2008

Princess Lalita

Här är min lilla VooDoll.
Jag fick henne igår och hon skall ger mig en sagolik dragningskraft.
Hon är het och mystisk som en arabisk natt. Hon kan vara förförisk och bedårande men också skoningslös mot sina rivaler. Hon är en exotisk Femme Fetale som ständigt uppträder i mäns drömmar. Hennes skönhet gör dem besatta av åtrå.

Vill jag ha extra kraft finns det en ritual jag kan ägna mig åt.
Jag placerar då dockan i vänster hand och håller en nål i min högra.
Har munnen stängd och andas enbart genom näsan. Genomborrar dockan med nålen, upprepar frasen fyra gånger.
JAAGRATA UGRA, JAAGRATA UGRA, JAAGRATA UGRA...
Sen avlägsnar jag nålen.
Efter detta är hon fulladdad med extrakraft!

Tack Lena och Maria :)
Jag tycker mycket om min nya docka!

Inga kommentarer: