lördag 19 juni 2010

Länge Leve Kärleken!

Vilken otroligt vacker och charmig prinsessa vi har!



Hade jag varit hemma nu så hade jag varit i Stockholm!
Varit med och bröllopsyrat i dagarna tre förmodligen.

No signal, visade teven ombord kl.15
Maskinarna sprang upp och pejlade, vi fick bild i några minuter sen no signal...
Upp med maskinarna igen och så höll det på.
Fick inte se när dom gick in i kyrkan eller när dom sa jag till varandra, men jag fick se klänningen och brudbuketten.
Och hennes Tack till folket för hennes prins!

Grattis Victoria!
...och Tack killarna i maskin.

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Du kan säkert kolla det på svt.se:)
Jag grät, men så är jag blödig också...

Kram åsa

Johanna sa...

Åh det var fantastiskt!

Morbror Bengt sa...

Han är folkets prins och hennes man!