fredag 25 juni 2010

Midsommar till havs

Igår hade jag hela dagen i Brofjorden.
Vi kom in under natten och gick sent igår kväll.
Vi låg på 3:an för på 5:an provade dom vattenkanonerna!


Mia och lille Erik var här och besökte mig!
Om ni bara förstod hur oerhört uppskattat det är med besök när man jobbar så här.
Vi tog en härlig promenad med Erik hängandes på min mage.
Mys! Detta lever jag gott på, länge.

Vi kom från West Thurrock nu, London.
Jag var iland och besökte en uteservering vid en konstlagd sjö...
Engelsmännen verkade iallafall gilla det.


Jag behöver komma av ibland och få flaxa lite med vingarna.
Nästa gång blir det nog Gävle, är där om en vecka skulle jag tro.

Idag är det midsommarafton och det blir sill till lunch, såklart!
Vi är nog framme i Norrköping på lördag kväll.
Trevlig midsommar på er!

1 kommentar:

emma sa...

glad midsommar yvonne :)