söndag 27 juni 2010

Sommar i Norrköping!

Sommarvärme, äntligen!
Till och med fått användning av bikinin!



Vad märkligt det är, män och kvinnor, så olika.
Vi har haft en tjej ombord nu några dagar. Yes!
En fru.
Jag var ute och tränade en kväll, solen låg på och det var underbart väder.
Jag hade lurarna i öronen och hade, som jag brukar, kopplat bort hela världen. Dansade runt ett hörne och rakt på "frun" som satt och läste.
Oj, ursäkta mig.
Efter en halvtimma så kände vi varandra bättre än vad jag känner någon av killarna ombord.
Vi pratade i mun på varandra om det mesta. Bra så där som tjejer kan :)
Herregud, vad skönt det var!
Jag vet inte vad det är, men det är en väldigt stor skillnad på att föra dialog med en tjej, där motpartnern har frågor och berättar från sitt perspektiv.
Jag upptäckt plötsligt hur fattiga samtalen är här ombord.
90% nonsens i fem veckor.
De killarna som jag vet nåt om, är dom jag varit på puben med.
Där blir det lite enligt mig, kvalitéprat.
Omständiga killar är, att behöva cykla till en bar för det...

Lite skön musik.
Milow - Ayo Technology

Inga kommentarer: