lördag 15 december 2007

Bangkok by bike

Ligger fortfarande kvar i sängen...
Älskar lördagar!
Frukost i sängen, liggar kvar och gotta sig.
Nu hamnade datan här också...

Det närmar sig med stormsteg till min resa.
Planeringen är i full gång.
Jag har bokat hotellet som ni sett och cykelturen (den är jag mest nöjd med hittills).
Sen har jag några öar som jag vill tillbaks till, som Phuket och Karon beach.
Jag har faktiskt både släktingar och vänner där under den tiden som jag ev. kommer dit.
Sedan är det Hong Island, Koh Lanta, Phi Phi Island.
Snabba återbesök där tror jag, kanske stanna ett tag på Lanta...
Men, nya öar, hjälp mig!
Är det nån som känner till Koh Mook, Koh Tao, Koh Phangan?
Jag har läst om dem, men inte pratat med någon som vet mer.
Saknar också en bra karta över området där jag kan se och lägga ut resvägen.
Lånade ut allt mig thai-material... nu är det borta!
Jag ägnar minst en timma om dagen åt Thailand på nätet, det finns såklart massor,
men massor av blaj också.
Jag söker efter lugnet, alltså alla partyställen går bort. Kom gärna med tips!

Jag har fått mail om att det är svårt att kommentera här.
Men ni som inte har en egen blogger skall markera anonym,
sedan kan ni fylla i ert nick eller namn i fältet.
Ni är faktiskt ganska många, 130-200 som läser min blogg varje dag, men få kommenterar.
Jag får fler kommentarer i verkliga livet om bloggen än här.
Jag hade önskat det var tvärt om!
Kommentera mig!!!
Det är helt okej att använda sig av nickname, smeknamn eller bara vara anonym.
För några veckor sen när jag var på GLOW så dök ett bloggläsare upp!
Helt ovetande för mig. Jättekul!

Prova, jag vill ha många kommentarer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Mamma och pappa är nu på koh koh khao och dom säger att det är paradiset, finns typ bara 3 restauranger och 1 hotell eller nåt sånt.
Med andra ord luuugnt och skönt!