måndag 3 december 2007

Ny julduk

Vad härligt det är att träna direkt efter jobbet, kvällen blir ju jättelång!

Jag gillar ju bäst att ta klasser men nu har en arbetskamrat gett sig in i
ett hälsosammare liv inkl. träning, då passar det bra när det inte är så
mycket folk.
Vi kör ett riktigt bra pass.
10 min cykling,
10 min rodd,
10 min crosstrainern,
10x3 på fyra olika styrkemaskiner
och avslutar med 10 min löpband. dryga timman blir det.
Tre dagar i vecka har vi som mål.
Måndag, onsdag, fredag, men så har ju jag Poweryogan på
tisdag och boxning torsdag och söndag...
Sex dagar/veckan är väl att ta i.
Vi får se hur jag lägger upp det.


Jag har just skypat med syrrorna, dom verkar ha det bra.
Igår hade dom varit på Bandits och käkat burgare...
Dom är lediga hela dagarna och bara driver omkring skulle jag tro.
Nettan visade att hon fått rand efter bikinin och Ikas magen är större än någonsin.


Jag skulle vilja vara där!



Men jag har ju Alex här hemma,
vi skall ha det mysigt och tända ljus och dricka julmust ikväll,
på min nya duk som jag skall sy strax.






Kolla vilket snyggt tyg jag hittat! 159:-/m
och halva priset, ibland har man tur :)


Amadeus säljer ut, 50% på det mesta.

1 kommentar:

Anonym sa...

snygg julduk måste få se den när den e klar.skulle också behöva träna lite,men har inte riktigt tid.zzak