torsdag 20 december 2007

Kommentar till kommentar

Angående en kommentar.

Anonym sa...
jag tycker det är hemskt,, nästan alla människor är onda..
19 december, 2007 21:47

Nej, jag tror tvärt om. Alla människor är goda.
Man föds god, sen påverkar livets gång vilken väg man väljer.
Men ondska tror jag är avundsjuka/dålig självkänska, okunskap och rädsla.
Allt detta kan man jobba med och bör göra.
Jag skall själv under nästa år jobba mycket med att rensa runt mig.
Plocka bort (allt jag kan) som påverkar mig negativt.
Jullovet är perfekt att starta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade lagt in den första kommentaren om Fjällbacka allså den mer positiva men mitt namn kom inte med den gången. Jag tycker det är synd att folk inte kan skriva sitt namn. Förstår inte varför man "tycker" så mycket, läs inte om fjällbacka från en fjällbacka bo då? Blir sååå trött på alla gnälliga människor. Helt rätt av dig Yvonne att välja bort sånt. Det har jag gjort för länge sen. Kram Kram

Anonym sa...

Tycker att det är synd att man inte kan se när du fått nya kommentarer som på den förra sidan, Går det att ordna?

Anonym sa...

Instämmer Yvonne, alla är i grunden goda, olika saker påverkar, men framför allt hur låter vi omgivningen påverka oss. Det är inte alltid lätt att veta vilka månniskor och saker som påverkar oss negativt. Jag vet att DU är positiv för mig. Kram