söndag 9 december 2007

Sjögång på Nordsjön

Anders (min bror) kollegor har filmat sjögången på Nordsjön.
Det ser ganska kallt ut...
Kolla in här!

"Dina Merkur" heter båten han är på idag.
Och där skall han fira jul...
Trist för oss här hemma men vi får väl ta igen det när du kommer hem.

Igår var jag på min favorit krog, igen, "Joe Farellis".
Jag tycker det är ett häftigt ställe om man skall gå ut i Gbg,
om man vill äta eller bara ta ett glas vin.
Lika trevligt vilken dag i vecka som helst.
Det är en amerikanks restaurang med bar som ligger på mitt på avenyn.
Klockren i min smak.

Efter middagen var vi hos Lena och Maria på julfest där vi dansade järnet till
housemusik, riktigt bra sådan.
Riktigt trevligt!
Jag parkerade bilen här hemma halv fyra inatt, så idag blir det inte många knop här inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller verkligen med dig! Farellis är värt att rekommendera! Älskar stället!! Kram på dig och hoppas du har en skön lucia! /Marie