lördag 20 december 2008

Step broken :(

Först tinnaorna upp, sen Gunborg.

Nu står hon på hemma på garageinfarten, i tryggt förvar.

Igår när jag skulle köra kcal-förbränning på stepmaskinen så satte jag in den på motstånd 8. Efter fem minuter så hade jag förbrukat 50 kcal, det betyder att jag kommit över 300 om jag kört 30 min. Men innan tio minuter så gick maskinen sönder. Drivbandet gick av...
Måtte den bli lagad omgående, för roddmaskinen och cykeln är ju sååå megatrista.
Igår kväll hade jag julmys i hytten.

Käkade lakrits och packade in julklappar. Jag har ju köpt en lite sak till alla ombord. Nu är dom inslagna i fint rött papper. Vi har också fått julklappar från sjömanskyrkan i Sthlm!
Ikväll skall vi har julgodisbak och pyntning.
Undrar hur stort intresset blir...

Inga kommentarer: