tisdag 2 december 2008

Jul i Betlehem

Igår var jag på Göteborgs konserthus och såg Carola.
Det är så vackert. Jag vill verkligen insupa att stämning som jag bara kan nu.

Satt på andra raden vilket gjorde att jag kom väldigt nära, men fick då inte den riktiga helheten av scenen.


Hade endast med mobilen...

På scenen fanns även Pelle Ankarberg som spelade piano och en kör som jag inte minns namnet på. Jag älskar julsånger, körsång och gospel så detta är rätt forum för mig.

Förra gången jag såg henne och Jul i Betlehem hade hon med sig One Voice och Gabriel Forss. Det var mäktigt.

Men konserthuset var ju mycket mysigare än globen.
Hon får ett bra betyg från mig.
Jag gillar Carola och hon kan verkligen skapa frid och julstämmning i mig.
I bilen hem återupptog vi planeringen av att starta en kör.
Nån som vill vara med?

Inga kommentarer: