torsdag 18 december 2008

Stockholm

Kom just nu till kaj, motorerna går ännu, men jag tror vi är framme. Hamnen är inte på min sida. Jag har Lidingöbron utanför mig.
Vi ligger i Värtahamnen, gångavstånd till city.
Men tyvärr blir det inte landstigning för mig denna gången.
Kanske bra att inta Sthlm bit för bit. Känner hur pulsen ökade när vi närmade oss.
Jag har inte varit här sen sist... Juni 2005, alltså.
Idag har jag fått fram granen!
Hittade en sopsäck där nåt grönt stack ut.
En julgran!
Och massor av pynt!
Jag och S satte ihop den. Jag och M klädde den och T band fast den!
Jag satte givetvis på Carolas "Jul i Betlehem" och fick friskt försvara henne igen...

Mässen blev julmysig!
Ikväll kommer resterande gäng ombord som skall vara här över julen. Alla samlade.

Jo, idag satte jag på manuellt på trampmaskinen. Körde 30 min på steg sex (om skalan är 1-10 och 1 är trögast och 10 lättast). Efter 20 min hade jag förbrännt 184 Kcal, efter 30 min 278 kcal!
Nästa gång skall jag köra på åttan och se vad den säger.
Jag vill ju bränna fett!

Inga kommentarer: