söndag 20 april 2008

Rasmus den älskvärde

Det är så här han ser ut!
Äntligen är Rasseman hemma, han ligger inne i sin säng och sover nu.
Vad jag längtat.
Idag skall jag och han ha en heldag tillsammans, ta igen lite som vi missat de sista veckorna.
Han har varit så oerhört busy...



Jag och Emmy "levererade" ett helt gäng med killar till Grönemad, Grebbestad igår.
Här ser ni Rasse, Simon, Oliver, Maguns, Isak och några till. Jag känner inte alla, men dom verkade trevliga och hälsade artigt när vi kom :)

Själva hade vi en lugn och välbehövd hemmakväll.
De sista veckorna har varit tuffa, diet, jobb och en heldel pass på gymet.
Jag som aldrig har ont i mina axlar, blev för två veckor sedan helt stel och öm.
Jag gick på massage plus att jag har stretchat dagligen men det blir inte bättre...
Skall försöka komma ihåg att smörja in mig innan jag går till sängs ikväll.
Har en bra kräm för sånt där som jag fick när jag skadade foten.
Jag funderade först på om dieten Detox hade något med detta att göra, för jag hade läst om värk nånstans, men det går liksom inte över. Någon som har erfarenhet?

Inga kommentarer: