torsdag 24 april 2008

Svante Svan

Efter jobbet direkt till stranden, köpte med en latte på vägen.
Andra koppen kaffe på de fyra sista veckorna!
Jag känner mig så ren nu att jag har svårt att stoppa i mig vad som helst.
Med kaffet har jag bestämt mig för att: inte dricka på jobbet, inte dricka ensam, inte dricka varje dag. Men då och då skall jag unna mig en kopp.



Tog med mig posten och där var det tidningar, intressanta annonser...
Jag är på G!
Något stort kommer att hända, det känner jag på mig.



Bäst som vi ligger där och planerar det framtida livet och en jättefest!
...så blir vi "anfallna" av en svan!

Svante kom upp ur vattnet och började stega mot oss, jag tänkte att han var nyfiken så jag låg var.
Men den rackarn stannade inte upp utan fortsatte mot oss spottande och fräsande.
Jag var tvungen att slänga sand på honom, massor för att han skulle börja backa.


Svanar har väl inte revir?

Nej, lugnet var slut, vi gav upp.
Planeringen får fortsätta en annan dag.

Inga kommentarer: