fredag 4 april 2008

Plockgodis

...nääe, plocknötter!

Det är inte så dumt med detox iallafall...

Lax, brysselkål, broccoli, tomat och fetaost blev det till middag idag.
Också har jag köpt blandade nötter (osaltade) till teven, gottgott!
Jag har snart hållit på en vecka och det känns mycket bra.
Jag hade lite svag huvudvärk i början av veckan, men nu mår jag bra.
Joo, på boxen så känner jag mig lite yr efter upphoppen... Kan bero på för lite mat.
Annars känns det som att detta kan jag hålla på med. Trivs kanon.
Blåare ögon? Näe
Vikt nedgång? Inget märkbart.
Jag har inte vägt mig på länge... Men jag känner inget på kläderna.
Skall köra 14 dagar detox sen gå på fas1 GI. Jag är heltaggad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer snart att må toppen och märka jätte mycket.
Om du har ont i huvudet kan det vara bra att dricka ordentligt med vatten. Glöm inte att röra litet på dig också.

Anonym sa...

Jag tycker inte du skall bry dig sa mycket om vikten, istallet att du ater nyttigt. Tank vad bra det ar for din kropp att ata sa fin mat. Sa haller man sig frisk, vilket ar det viktigaste.
Nagot som jag markt hjalper mot huvudvark ar B vitamin, speciellt flytande funkar snabbt , men tablet form ar oxa bra.
Gillade tv'n notterna?
Vilken fin duk du har pa ditt bord!

Onna sa...

Det är lätt att säga att man inte skall bry sig om vikten. Men det är svårt att inte bry sig om den. Jag har ett BMI som visa på övervikt, inte bra. Det vill jag komma ifrån. Så jag har en del kilo som måste bort.
Huvudvärken är borta, men visst vatten dricks för lite...
Duken tycker jag mycket om! En gåva från min storasyster!
Om teven gillade nötterna? Den fick inte smaka, jag tog allt själv ;)
Tack för kommenarerna!