torsdag 21 januari 2010

Kan inte sova...

Surfade runt bland bloggarna och hittade detta.


Vad gjorde du kl 08 imorse?
Fixade mig för en Gbg-tur.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Försökte sova
Det sista du sa högt?
Godnatt
Det senaste någon sa till dig?
Godnatt Mamma
Vad har du druckit idag?
Två kaffelatte och vatten.
Vad var det senaste du åt?
Scones sen igår, med ost och blåbärsmarmelad.
Vad var det senaste du köpte?
Duken, trosor och en mascara.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Vad är det för väder hos dig nu?
Svart och kanske -2 grader
Godaste glassmaken?
Jordgubb
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut! Vet att det kan vara så.
Sover du tungt?
Jaa.
Drömmer du mardrömmar?
Sällan, men faktiskt igår.
Drömde att jag var ombord och min avlösare stack hem. Jag blev kvar men är ju avstängd. Nu fanns det igen som kunde kocka ombord...
Trivs du med ditt jobb?
Bästa jag gjort på mycket lääänge!



Favoritklädsel?
Jeans och gympadojjor.
Favoritlåt just nu?
Svårt. Senaste spelade skivan är "Brother in arms" med Dire Straits.
Vad ser du om du tittar till höger?
Min sänglampa
Vad gör dig glad just nu?
Att se Simon tralla ut sin lycka varje dag.
Vad ska du göra härnäst?
Stensova minst 8 timmar.
Höger el vänsterhänt?
Right hand!
Humör just nu?
Bra, men har ont i magen...
Favoritgodis?
Salt lakrits och mint.
Kläder just nu?
Sov-tischa
Sommarplaner?
Kanske en...
Hur många kuddar sover du med?
Tre i sängen, en under huvudet.
Spelar du något instrument?
Kan två låtar på guran, Flickan i Havanna och Gubben Noak.
Morgon eller nattmänniska?
Nattuggla.
Vad är viktigast för dig?
Ärlighet.
Är du kittlig?
Jaa!
Snarkar du?
Nån har sagt så, men tror inte på det...
Äckligaste insekten?
Fästingen
Stökigt el välstädat?
Stökigt men alltid rent.
Längtar du mest efter just nu?
Att bli frisk och min Thailandresa.

Inga kommentarer: