söndag 24 januari 2010

Nya knappar!

Jag har saknat era kommentarer ganska länge.
Respons är ju alltid bra och nyttigt att få.
Nu har jag gjort det jättelätt för er, bara att trycka på förskriva knappar.
Snälla, gör ett litet klick när ni läst inlägget så blir jag glad!
Vill ni kommentera med egna ord så går det givetvis också.
Kanske ingen knapp passar för just ditt tycke.
Knapparna sitter under inlägget.

Idag fick jag en kommentar som gjorde mig jätteglad.
Åsa såg mina bilder och fick värsta hemlängtan.
Det gillar jag!
Åsa är en gammal Fjällbackatjej som flyttat till Sthlm.
Hon bloggar själv, kolla här.

Lägger in lite oanvända bilder från galleriet.
Karlsson och Penk.


Gamla skoaffären blir ny Rogersbutik.


Vinterbröllop, Fredrik & Jessica.


Marockanskt klinkers i brorsans pannrum. Bedårande vackert!


Jag på nyårsnatten i päls och leopardmysse, urläckert.

2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Vilken tur att jag hittade hit, nu vet jag till exempel att skoaffären blir en Rogers. Det hade jag ingen aning om:)
Hälsa Maria.

Kram Åsa

Nicolina sa...

Läser alltid din blogg men är inte alltid så flitig på att kommentera..Fast jag vet själv hur betydelsefullt det är..Gillar i alla fall din blogg och alla fina bilder i från mitt älskade Fjällbacka..Kram