måndag 25 januari 2010

Köksstolar Vs Matta

I höstas var jag på en happenings i gbg, på Santa Fe.
Några tjejer som sålde kläder.
Jag tror jag bloggade nåt om det i typ november.

Santa Fe är en möbelaffär som har väldigt många saker jag gillar.
Jag fick syn på en matta när jag var där sist.
En matta jag inte kunnat glömma.
Jag mailade dom för ett tag sen och frågade om den fanns kvar, om det var beställningsvara och vad den kostade.
Det fanns tre kvar, alla unika och med ett ganska högt pris.
Mattor är sjukt dyrt alltså.
Jag hamnar på deras hemsida ibland för att bara kolla om jag kanske ändrat mig om mattan, men det står verkligen Yvonne på den...



Nu skall jag till Göteborg imorgon, frågan är om jag skall gå in och hoppas på att det finns en kvar och att den är med på rean.

Jag var på Alves Möbler idag, hos Snygg-Lars, och hittade precis de köksstolarna jag letat efter. Men tyvärr fanns inte min färg, vit.
Det är köksstolar jag är mest behov av.
Dilemma.
Så jag tror jag gör så här.
Jag ringer Mio möbler (har sett en snarlik stol där i vitt) och hör om dom har fyra kvar till mig.
Om dom har det så får det bli stolar om inte så får det bli matta!
__________________________________________________

Vad kul att ni klickat på mina knappar!
TACK!!!

Inga kommentarer: